USB i den ene ende og RS485 i den anden ? - Page 2

Re: USB i den ene ende og RS485 i den anden ?

Det forløb kan jeg slet ikke genkende.

Da vi handlede med dem var der ikke noget at sætte fingeren på.

--
Uffe Bærentsen

Re: USB i den ene ende og RS485 i den anden ?

http://cgi.ebay.co.uk/USB-2-0-to-RS422-RS-422-RS485-Converter-Adapter -
Serial_W0QQitemZ180405507147QQcmdZViewItemQQptZUK_Computing_CablesConnectors_RL

Re: USB i den ene ende og RS485 i den anden ?
Hej Bo

http://www.bn-elektronik.dk/BNfront/varekat3.aspx?art37%21

Re: USB i den ene ende og RS485 i den anden ?

Tak for tip'et. Den har den ulempe, at jeg ikke kan klippe det store DB9
  stik af, uden at det reducerer funktionaliteten :-)

Jeg har istedet købt: www.ftdichip.com/Documents/.../DS_USB_RS485_CABLES.pdf
De kom mandag fra Mouser og de virker perfekt.

Jeg kunne muligvis have fået dem hos Acte