USB 8 pin mini ?

Hej,

Kan ikke finde et stik, det er et lille 8 pins stik magen til det her (til
venstre)

http://bestwebshots.com/users/kokos/usb8pin.jpg

Stikket er ca ½ cm. bredt med 8 pinne, der er kun forbindelser på den ene
side af stikket.

Hvad hedder sådan et ?

Re: USB 8 pin mini ?

Hej Anders

Hvis det ikke er her som et 4-5 polet USB stik er det et proprietært stik:

http://en.wikipedia.org/wiki/Usb#Types_of_USB_connector

/Glenn

Re: USB 8 pin mini ?

Der har jeg været, men det kommer jeg desværre ikke længere af hvad selve
stikket hedder...

Re: USB 8 pin mini ?
Hej Anders

Nu er det jo ikke sikkert at stikket hedder noget som helst, det lader
til at være lavet specielt til den opgave du har i dit udstyr og er
måske
slet ikke frit tilgængeligt på markedet.

Hvilket udstyr sidder stikket i ?

Re: USB 8 pin mini ?

Jeg gætter på et olympus kamera ?

Bo //

Re: USB 8 pin mini ?
Hej Bo

Jeg tænkte på GPS :)

Re: USB 8 pin mini ?

Korrekt GPS Sporingsenhed, men jeg fandt en i dk, der sælger 12 volt til 5
volt konverter med stik og hele baduljen, så krisen er aflyst :)

/A

Site Timeline