Update DVD

Hej!

Jeg ved godt at det måske ikke hører til i denne gruppe. Men da der
tilsyneladende ikke er nogle i dk.teknik.dvd er kan svare prøver jeg
her.

Er der nogle af jeg der kender til en hjemmeside hvor man kan hente
updateringer til united afspillere?
Genre producentens. Hvis denne er til at finde.
Det er de billige DVD afspillere man ar kunne købe i bla. Harald
nyborg. Den er købt til deres jubilærum. Så det er sikkert den helt
skrabede model. Jeg kan ikke finde en med denas modelnr. i vcdhelp og
kan ikke lige huske modelnr. på stående fod.

Mit problem er at den godt kan afspille DVD-R hvis det er billeder der
ligger på. Men ikke hvis det er film. Så den kan tilsyneladende godt
læse en DVD-R skive. DVD-R siverne fejler intet. Da de virker i stuen
hvor jeg har en PHILIPS DVD.

Jeg ved godt at det er en billig maskine. Men det kunne være meget
rart at kunne se film i soveværeset eller smide ungerne i
dobbeltsengen og se tegnefilm.

Med venlig hilsen
Rasmus Berntsen

Site Timeline