Universalprint for SMD

Etter Axels forslag har jeg tenkt meg en løsning på begrepet
"universalprint for SMD".

Jeg har tatt Nationals AN31, og jeg tror jeg har en løsning som kan dekke:

Inverting amplifier
Non niverting amplifier
Differens amplifier
Inverting summing amplifier
Non inverting summing amplifier
Non inverting AC amplifier.

Har noen noen mening om andre koplinger som bør kunne implementeres?

HM

Re: Universalprint for SMD

ALEX  ...tak
nE5%r du nE6%vner nogle kredslF8%b sE5% er det ikke det jeg tE6%nker pE5% m=
ed
universelt SMD IC print.
Det skal kunne klare sE5% mange hustyper som muligt pE5% samme plads.
der skal vE6%re loddeF8%er forbundet til hver SMD PIN
og der skal vE6%re et antal loddeF8%er mellem hver sted hvor der kan
monteres SMD IC
SE5%ledes at der kan laves et print med feks 5 SMD ic'er
eller der kan skE6%res en stump ud til en SMD med en 5-10 andre
komponenter.
dvs foruden smd  ic monterings omrE5%det ,mE5% der ogsE5% vE6%re et antal s=
md
transistor pads.
sE5%dan nogenlunde er det jeg ser lF8%sningen.
alex

Re: Universalprint for SMD
Alex skreiv:

Jeg ser ingen løsning på det problemet. Problemet ligger utenfor mitt
erfaringsområdet. Derfor avslutter jeg arbeidet.

Beklager.

HM

Site Timeline