Universal fjernbetjening med menu ?

Kan det lade sig gøre at købe en universal fjernbetjening til en Sony
Surround Receiver STR-DB925? Jeg har den fjernbetjening der fulgte med, men
den aflader desværre sig selv (da den glemmer at slukke displayet:( )

Er der nogen der ved om man kan benytte de "lydfunktioner", som man normalt
får adgang til i det oprindelige display på fjernbetjeningen. Det er altså
ikke på forstærkeren man "bladrer" gennem indstillingerne, der ligger en
liste i fjernbetjeningen, som man så scroller til den indstilling man skal
bruge, og derefter trykker man for at vælge den. Det drejer sig om
indstillinger som "Cinema surround, Mono Movie, Stereo Movie etc.". Kan det
lade sig gøre at bruge disse funktioner, hvis man f.eks. køber Logitech's
Harmony Remote, eller den fjernbetjening fra Remotec?

Al hjælp søges, da jeg er ret træt min afladende Fjernbetjening :(

Lars

Site Timeline