Unijunctiontransistor

Jeg ville gerne lave en viskerrobot, altsE5% bare en simpel timer, som
der kunne reguleres trinlF8%st og jeg mener man skulle kunne anvende en
unijunctiontransistor. Det skulle gerne vE6%re sE5%dan, at jeg starter
timeren og viskeren kF8%rer en gang, nE5%r jeg sE5% synes der er vand nok p=
E5%
ruden drejer jeg reguleringen ned indtil viskeren igen kF8%rer for sE5%
mener jeg at ramme den rigtige rytme

Re: Unijunctiontransistor

Hvad skal du bruge unijunctiontransistoren til?

En 555'er og en drivertransistor efter den kan det du efterlyser.