ULTRLYDSFØLE som man kan betale sig fra!

Hej NG

Er der nogen der ved hvor man kan købe en ultralydsføler til en fornuftig
pris ?

Den skal kunne sense en person  i en kegle form i området på ca. 5 -100 cm
fra føleren.
Forsyningsspænding 20-30VDC.

Jeg har priser på nogen fra 3000,- og opefter !!!

Jeg synes det lyder dyrt .
Jeg vil ikke lave noget "justyskidt" selv, idet det skal anvendes i en
industri styring.

Mvh

Esben

Re: ULTRLYDSFØLE som man kan betale sig fra!

Hej Esben

Prøv at kontakte mig på mail... Jeg har en ide :-)

/Claus
snipped-for-privacy@nospam.mail.tele.dk

fjern nospam

Re: ULTRLYDSFØLE som man kan betale sig fra!

Kan du ikke bruge sådan en her
det er en "ultrasonic parking sensor"
http://www.parking-sensor.co.uk/order/1820a.htm
den kunne være et billigt alternativ
den er så til 12V men det er der da råd for
noget andet er dens "range" der er det måske lidt sværer
at få til at passe dit behov

    Snøft Snøft åhh disse minder om alt det "jostyskidt" jeg har bygget i
min tid :)
    men en del af det køre sku endnu..........

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Der er,var ikke noget galt m. Jostykit, noget af det var faktisk rimeligt
avanceret på den tid, kun evnerne hos dem som samlede det.

Re: ULTRLYDSFØLE som man kan betale sig fra!
Hvorfor bygge elektronikbyggesæt ? skal det være i samme kvalitet som de
færdige apparater man køber ender man tit på en højere pris med
byggesættet...og man lærer jo stor set kun at lodde på print ved at bygge
den slags....ok Jostykit forsøgte rent faktisk at banke lidt lærdom ind i
folk også ved at udgive bøgerne Anvendt elektronik 1+2..... aldeles
strålende formidling af viden :)