UHF Mudulator

Nogen her der kender en UHF modulator eller lignende jeg kan bruge for at få
billet fra min computer via TV-Out ud til resten af huset via
antennestikket. Og lyden skal gerne være i stereo.
Gern til fornuftige penge hvis de kan lade sig gøre.

Vil nemlig gerne have det ud via antenestikket da det så kan ses på hvilket
som helst tv i huset. Og har ikke haft alt for god erfaring med de
forskellige sendere man kan få til at gøre det trådløst, enten var billedet
eller lyden dårligt og fandt ud engang imellem. Og er da heller ikke lige så
interreseret i at f.eks naboen kunne se hvad jeg ser hvis han tilfeldigvis
også skulle have sådan en modtager.

Re: UHF Mudulator

Er det billigste ikke at snuppe en fra en kasseret videorecorder?
Karsten H. Jensen

Re: UHF Mudulator
Jo måske. Men så skal jeg jo have hele videoen stående for kan nok ikke bare
pille modulet ud og sætte strøm på det og så virker det, for skal jo også
kunne sættes op med hvilken kanal den skal sende det ud på. Så vil helst
have en lille boks der kan det og kun lige det.

Re: UHF Mudulator

Er 30 Euro fornuftigt eller for dyrt ?

Re: UHF Mudulator
Jo det er da billigt nok, havde da ihverfald regnet med man ihverfald skulle
af med små 800 kr ihverfald når det skulle være lyd i stereo.

Men har du da et link eller noget ?

at få
hvilket
billedet
lige så
tilfeldigvis

Re: UHF Mudulator

Du skal ikke regne med at få det ud i stereo. Jeg har kigget efter det samme
og det er ikke til at købe en der kan lave NICAM stereo modulation for
penge.

- Per

PS: Og selvom du finder en stereo video, så skal du ikke regne med at den
sender stereo ud på antennesignalet (det er der ikke nogen "normale" videoer
der gør).

Re: UHF Mudulator

Jeg kan muligvis skaffe en sådan modulator...

kontakt mig venligst på rasmus@elvis-væk-.dk , så kan vi lige finde ud af
noget... der er flere forskellige typer...

Jeg hjælper dig også gerne med at kigge på selve antenneanlægget hvis det
skulle have interesse...

Mvh
Rasmus Møller Jensen (OBS: svar tilbage på rasmus@elvis-væk-.dk)

Site Timeline