UHF modulator

Jeg vil gerne tage outputtet fra min computer og sende det ud som TV kanal i
mit hus. Er der nogen der har en anbefaling til at UHF TV modulator ... den
skal kunne indsætte signalet på en valgfri frekvens sådan at det ikke
overlapper med min TeleDanmark kabelTV signal.

-- Per

Re: UHF modulator

kanal i
... den

Hvis du sender i et kabel, så OK

Hvis du vil sende trådløst, er det ulovligt og omfattet af
licensbestemmelserne.

Kort fortalt, så skal man have en licens for, at man må sende radio/TV

Også hjemme hos dig selv.
http://www.itst.dk /

Ejvind Andersen
Re: UHF modulator

En udtjent videomaskine ?

Re: UHF modulator

Eller en gammel analog satmodtager ?

/Torben

Re: UHF modulator

Ja, hvis den har scart (composite) ind !

Re: UHF modulator

den

Monarcor har en box der kan det til knap 300 kr, men kan desvære ikke huske
hvad den hedder

Kasper

Re: UHF modulator
Kender du et sted hvor jeg kan købe sådan monarcor produkter i
københavnsområdet?

-- Per

kanal
huske

Re: UHF modulator

http://www.monacor.dk/435?PHPSESSID01%d4ac96378e9ff29cd4ad743a9e9d32

      VAM-3
      OrderNo.19.6960

      Video TV modulator,
           for inserting into the antenna line.

           Suitable for the connection of video cameras, pay TV decoders, or
wireless video receivers
           Sound standard switchable 5.5/6MHz
           Test pattern generator
           Video/audio inputs via RCA jacks

      Technical datasheet
      Transmission range 526-685MHz
      Video signal 1Vpp/75 Ohm
      Audio signal 500mV/Ri > 10K Ohm
      Channel range 28-47
      Power supply 8-15V/~, 130mA
      Admiss. ambient temp. 0-40 °C
      Dimensions 122x68x52mm
      Weight 198g

Men den koster 369....
Den virker fint, så lang tid fjernsynet kan scanne frekvenserne mellem
kanalerne, den tuner jeg brugte til en fladskærm, kunne kun køre hele
kanaler, og derved skulle juster skruen stå meget præcist for det virkede,
så ejg skippede det..

Kasper

// & jeg har ikke aktier eller noget i firmaet, har bare købt en engang //

begin 666 punkt.gif
`
end

begin 666 gleichstrom.gif