uhf-filter til antenneanlæg

Hej Ng

Jeg har lidt problemer med signalet fra mine to uhf-antenner. Signalet
overlapper hinanden.

Jeg har behov for at få lavet et filter der på den ene indgang tager uhf ind
op til kanal 30-32 stykker, og på den anden indgang fra kanal 35 til 60.

Triax har et sådan filter (tmc 2531/tmc3335) men kan det ikke laves selv??

Er der nogle der har et diagram og et forslag til hvilke dele jeg skal bruge
for at lave et filter med ovenstående spec.

Eller kan det overhovedet ikke betale sig?? (har ikke kunnet finde en pris
på triaxfilteret på nettet)

på forhånd tak

/bo

Re: uhf-filter til antenneanlæg

Ja det kan du godt hvis du har en signal generator, spectrum analysator osv.
Jeg vil nok forslå du køber et.

Mvh
Brian

Re: uhf-filter til antenneanlæg
Hej Bo

Antennefiltre fra Triax koster normalt 125 kr. plus moms på det jeg har set.

Mvh Max

Re: uhf-filter til antenneanlæg
hmmmm, så må jeg vel ned til den lokale antennepusher og presse ham lidt.

men tak alligevel

/bo

Re: uhf-filter til antenneanlæg

eller prøv f.eks www.emb.dk eller www.antennelageret.dk

Brian

Re: Re: uhf-filter til antenneanlæg

Presse ham for 125,- plus moms? Vil du se tv, eller vil du ikke :)

/ole bak
*Indsæt selv @ ved svar på e-mail*

Re: Re: uhf-filter til antenneanlæg

kan du sige 645,- plus moms forudbetalt for at han vil tage det hjem. Det er
ikke et standard-skod filter, det er et specialfilter.

/bo

Re: Re: uhf-filter til antenneanlæg

lidt.
er

Prøv at kontakt http://www.hinke.dk /
De har været meget venlige og behjælplige da jeg skulle bruge nogle
special filtere.

Brian

Site Timeline