Udtrækkerset

Hej...
Arbejder jævnligt med forskellige stiktyper. Af og til skal stikken
afmonteres for at kunne trække kablet gennem snævre steder.
Idag stod vi med et par Sub D / 9 pin som skulle afmonteres. Nogen gange kan
det med held gøres med en lille skruetrækker / eller et bor...
Prøvede at kontakte et par leverandører om de skulle have en udtrækker til
dette arbejde. Det lykkedes imidlertid ikke.
Fandt så på at køre ned til den lokale autoelektrikker - han havde et helt
sæt med 15-20 forskellige udtrækkertyper, som jeg fik lov at låne...

Mit spørgsmål er så: Ved nogen her, hvor jeg kan købe sådan et sæt?
Kontaktede RS, men uden resultat...

Mvh Jørgen

Re: Udtrækkerset
Hej Jørgen

Var det ikke en ide at spørge ham du lånte det af ?

Max

Re: Udtrækkerset

Argghhh... det glemte jeg selvfølgelig - øv og øv...
Det var sådan set også det første jeg gjorde og: "det ka' jeg sgu ikke
huske" var svaret...
Mvh Jørgen

Re: Udtrækkerset
Hej Jørgen

Hvad så med sætte, du har vel et billede af det,
og stod der ikke noget navn eller lignende på det ?

Max

Re: Udtrækkerset
Synes ikke umiddelbart, at der stod noget, men vil lige se efter...
Mvh Jørgen

Re: Udtrækkerset
Hej Jørgen

Måske sådan noget her ?

Re: Udtrækkerset

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Computer-Connector-Wire-Terminal-Removal-Remover-Tool-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem5d2da54909QQitemZ400197765385QQptZMotorsQ5fAutomotiveQ5fTools

Re: Udtrækkerset
Og Google førte mig til RS...
Extracting tool til subD:
http://dk.rs-online.com/web/1007850.html
Lidt pebret, har heldigvis "arvet" en.
/hjj

Re: Udtrækkerset

Yes... den ligner den der er i sættet - blot ville jeg gerne ha et helt sæt
til flere forskellige typer stik.
Korrekt med prisen: Kan lige se, hvis man skal gange op med 15 forskellige
typer.
Mvh Jørgen

Site Timeline