Udskiftning og "Flytning" af kondensator på Abit Nf7-s

og

der

motherboards,

gøre i

Og så må det næsten være pertinax (de ildelugtende brune)?

/Anders

Reply to
Anders F

Nej, det var glasfiber. De ting jeg har set med pertinax er fra før ~1980, og det er ikke så sjovt at lodde på :|

Mvh Kimjand

Reply to
Kim Johan Andersson

Jeg har heller ikke haft, men jeg troede bare at "faren" var større end den åbenbart er. Ifølge lærebøger er det jo ikke mange my kobber der sidder derinde.

Thomas

Reply to
Thomas S. Iversen

Takker for responsen. Tror jeg indtil vidre kører videre med min Zalman flowerkøler (6000) og funderer videre over, om jeg kan fikse et andet bøjlesystem sammen til 7000. Ellers må jeg vente til alderen indhenter kortet, så jeg tør gøre forsøget (bliver i så fald nok længere tilledninger til originallytten).

Hilsen Finn

Reply to
FinnogAngela

kan

ligegyldigt) -

Da jeg tidligere var ansat i et computer firma flyttede vi af og til kondensatorer for at få plads til harddiske og coolere.. sååh det burde ikke være det store problem..

Mvh. René

Reply to
René Andersen

Hvis du skal flytte den, så brug da den samme igen. "Bare" lod nogle længere ben på den. Gerne med noget isolering (f.eks. krympeflex) henover dem. mvh MIC

Reply to
MIC