Udskiftning af drivrem på TEAC X.3 spolebåndoptager

Drivremmen på min 23 år gamle TEAC X-3 er blevet slap og jeg har derfor
brug for en ny, og hos http://www.pc-elektronik.dk/shop/ kan man købet
utal af drivremme (og andet) i alle størrelse.

Nu mangler jeg at finde ud af hvor stor den skal være, og jeg skal
derfor have remme ud - hvordan gør jeg det ?
Det ser ud til at tonehoved broen skal afmonteres hvis man gør det
forfra (lyder ikke smart), gør jeg det
fra bagsiden ser det ud til at svinghjulet med holder m.m skal
afmonteres ! ?

Hvem ved det - eller har et godt brugbart råd ?

- § - Kim Nielsen - § -

Site Timeline