Udskift radio - tilbage med den gamle - skal indtaste kode?!?

Hej,

Har lige prøvet at udskifte radioen i min bil, men antennestikket passer
ikke umiddelbart.
Og så var der en samlemuffe (grøn-gul-hvid) som gik ind i den gamle radio,
som der ikke er indgang til
i den nye radio (spekulerer over hvad den mon er til?).......sætter så den
gamle radio tilbage igen
og så forlanger den gamle radio at jeg indtaster en kode...det første der
står i displayet er CODE
...jeg indtaster så 0000 ...det virker ikke...taster 1234 ...virker heller
ikke....Så stod der pludselig
"Wait 1 hour"...nå....Er der nogen her i gruppen som ved hvad man gør? (Og
som evt også kan
svare på de andre spørgsmål)

Tak på forhånd.

Re: Udskift radio - tilbage med den gamle - skal indtaste kode?!?

Venter en time og taster den rigtige kode. Fulgte der ikke en lap med koden
på, i servicemappen/bogen.

Hvad er modelbetegnelse for radioen ?

mvh
JBH

Re: Udskift radio - tilbage med den gamle - skal indtaste kode?!?

Checkede lige..og jo...der er sgu en kode :o) Mange tak..

Ved du tilfældigvis hvad den grøn-hvide-gule samlemuffe er til?

mini iso
Fandt den her:

http://www.carsound.dk/log/download/ISO%20Oversigt.pdf

hvor det gule-grønne-blå stik er beskrevet som et mini-ISO.

Så mit spørgsmål er:

I den gamle radio var der en indgang til mini-ISO-stikket. Det
er der ikke i min nye radio. Hvad stiller jeg op med mini-ISO stikket?

Den radio jeg har købt er en Tokai LAR-209:

http://www.pixmania.com/dk/dk/2793992/art/tokai/bilradio-cd-mp3-usb-sd-la.html?srcid71%39&Partenaire=Pricerunner_DKdk&CodePromo=oui&aftrack=TVRBd05qc3hOak14T3pBeU56TTFNelExOzEyNDY1NjMyNDQ7

Site Timeline