udgangstransistorer til Aragon 2004 - købes hvor?

Kære alle,

Jeg har netop brændt udgangstransistorerne i min Aragon 2004 mkI - AR2004 (- de kunne åbenbart ikke klare en kortslutning).

Så vidt jeg ved er det oprindelige firma Mondial (USA) lukket men en del af produktionen er overtaget af Klipsch

- men hvor finder jeg (parrede) erstatning transistorer?

Det er kun den ene kanal der er røget - men jeg bør vel skifte begge kanaler, eller?

Transistorerne (fire styk) har følgende data:

Mondial 8816N Mondial 8816N Aragon 8820P Aragon 8820P

MvH

Thomas, Aalborg

Reply to
Thomas Lund Madsen