Udenby's printfremstilling...

For længe siden var der her i nyhedsgruppen en diskution omkring at få
fremstillet billige prototype print. Min svage hukommelse siger noget i
retning af op til 4 lag for nogle hundrede kroner for et 10*16 print. Man
kunne bestille over nettet og så vidt jeg husker emailede man bare sit
layout til dem og så kom printet med posten....Alt afhængig af hvor lang
leveringstid man kan acceptere falder prisen...

Nogen ideer om hvor det var henne? Fantasiland måske? :-)

MVH
  Thomas

Re: Udenby's printfremstilling...
Hej Thomas

http://www.pcb-pool.com /

http://www.olimex.com/pcb/index.html

Er et par af stederne.

Mvh Max

Re: Udenby's printfremstilling...

Kender ikke. Dem vil vi prøve.

Olimex kan kun lave std. print. 1 og 2 sidet. Det koster $100 ekstra hvis
formen ikke er en firkant/rektangel.

De kan kun lave 1,6 mm print.

Sidst og ikke mindst:  Kvaliteten: Brud i banerne og der er ingen lim under
kobberet, banerne falder simpelt hen af ved kogevask :-)

Men det er fa..... billigt. 2 europakort for 350 kr leveret med luftfragt,
MEEEEEN husk ikke at sige det er en prototype for så leverer de automatisk
på 5 dage og så er prisen nærmere 1000 kr. De 350 kr er på 5 ugers
levereing.

Man skal også huske at et hul der ikke er i std. mål koster en lille 50 kr.

Venligst

Benny

Site Timeline