Uddannelse ?? - Page 5

Re: Uddannelse ??

Det har ikke noget med meninger at gøre. Det har noget med _fakta_ at
gøre.

Kunne du så ikke blæse ind forbi
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html og læse lidt på
tingene...? :-)

Jesper G. Poulsen

Re: Uddannelse ??
og hvad er det så præcis jeg skal læse
på;http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html ??
Jeg svarer på en tråd, synes ikke man skal bruge tid/plads på at inkludere
indlæg.

Re: Uddannelse ??

Du inkluderer ellers _alt_ i et hæsligt bundcitat. Prøv at kigge på de
øvrige indlæg her i tråden... Du er lidt udenfor...

Jesper G. Poulsen

Re: Uddannelse ??
 Hvis jeg er set så bukker og unskylder jeg.

Re: Uddannelse ??

??

Jesper G. Poulsen

Re: Uddannelse ??

Hvornår gik du i folkeskole, og var det her i Danmark, evt. hvor i
Danmark hvis det er tilfældet? Jeg synes nu nok det lyder lidt som en
god historie det du der fortæller.... meeen hvis nu du var en meget
kvik dreng :o)

/Thomas
(Folkeskolens 10. klasse fra 1989)

PS: Håber ikke stormen/orkanen tager for hårdt fat der hvor du er

Re: Uddannelse ??

    Det har der ihvertfald ikke været undervist i, i folkeskolen de sidste
20-30 år minimum... hverken, Dif. Complex, eller for den sags skyld
Cos/sin osv.. og på HF, HTx, Gym osv. skal man være heldig at ha Complex
tal på.

    En mening er fino, men der skal være hold i tingende inden man kommer
frem med den.

--
VH
Lars Molnit

Men for min reference har jeg været igennem de ting du nævner en gang på
ET.. dog hurtigt.. men har da regnet en del med complexe tal og Z transform

Kasper

Re: Uddannelse ??

    På den anden side, brænder du for det... så gå i gang :) så længe man
blir lukket ind, og man gider gøre noget for det(være mindre doven end
mig) så er en ing. uddannelse ikke så svær igen, og tager man en diplom
linie, så er det rent mundlige eksamener fra 3 sem af ;) og derved rent leg.

--
VH
Lars Molnit

A-, B- og C-niveauer fås ikke i folkeskolen. 10-klasse giver F-niveau.

Jesper G. Poulsen

Re: Uddannelse ??
se svar til KJ her i tråden