Uddannelse ??

Kasper, du bor ikke i nærheden af Sønderborg, gør du?

- Jeg har nemlig en solid matematikbog som jeg synes du skulle kigge lidt i. Den rummer matematik til de 3 første moduler på teknikumingeniørstudiet for 10 år siden - jeg tror ikke at det har ændret sig så meget, siden... :-)

--
Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen

Ungdoms kollegiet...

men jeg har 2 af de bøger de vidst bruger over på DTU.. købt brugt

så har da kigget lidt i det

Kasper

Reply to
Repzak

Det er nu ikke helt rigtigt, A niveau i matematik, B niveau i fysik, kemi, og dansk-idehistorie, C niveau i engelsk og tysk - sådan var det i hvert fald for 8 år siden.

KJ

Reply to
KJ

Det forstår jeg sådan set godt, det er et slid at tage flere lange uddannelser. Men efter min opfattelse kommmer belønningen retur med renter og renters rente, hvis man har mod på det. Med en kombineret faglig og teoretisk uddannelse, står du virkelig stærkt, hvilket kan være meget praktisk, når du skal bruge 35-50 år på at udnytte din viden efterfølgende.

her kan vi simpelthen ikke være mere enige :-)

Held og lykke.

KJ

Reply to
KJ

Reply to
Erik Rasmussen

Jeg forstår ikke helt hvad du mener, men jo jeg har gået i skole, ellers ville jeg da ikke udtale mig om det her :-)

Hvor er det, at meget af det er folkeskoleniveau (udover i folkeskolen)?

KJ

Reply to
KJ

A-, B- og C-niveauer fås ikke i folkeskolen. 10-klasse giver F-niveau.

--
Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen

et

Reply to
Erik Rasmussen

Reply to
Erik Rasmussen

Det har ikke noget med meninger at gøre. Det har noget med _fakta_ at gøre.

Kunne du så ikke blæse ind forbi

og læse lidt på tingene...? :-)

--
Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen

Hvornår gik du i folkeskole, og var det her i Danmark, evt. hvor i Danmark hvis det er tilfældet? Jeg synes nu nok det lyder lidt som en god historie det du der fortæller.... meeen hvis nu du var en meget kvik dreng :o)

/Thomas (Folkeskolens 10. klasse fra 1989)

PS: Håber ikke stormen/orkanen tager for hårdt fat der hvor du er

Reply to
Thomas Lykkeberg

og hvad er det så præcis jeg skal læse på;

?? Jeg svarer på en tråd, synes ikke man skal bruge tid/plads på at inkludere indlæg.

Reply to
Erik Rasmussen

Ups så må en ufaglært netværks ingeniør som mig jo være stolt af de 30K jeg fik om måneden, min uddannelse var 6 mdr, resten 12-15 års erfaring

Reply to
Erik Rasmussen

Det har der ihvertfald ikke været undervist i, i folkeskolen de sidste

20-30 år minimum... hverken, Dif. Complex, eller for den sags skyld Cos/sin osv.. og på HF, HTx, Gym osv. skal man være heldig at ha Complex tal på.

En mening er fino, men der skal være hold i tingende inden man kommer frem med den.

--
VH
Lars Molnit

Er det alt i alt eller ? og uden overarbejde ?

for (400K/26)/74=208Kr/Timen

Kasper

Reply to
Repzak

Repzak skriver:

Pas........

Klaus

-- Modelbane Europas hjemmeside:

Men for min reference har jeg været igennem de ting du nævner en gang på ET.. dog hurtigt.. men har da regnet en del med complexe tal og Z transform

Kasper

Reply to
Repzak

På den anden side, brænder du for det... så gå i gang :) så længe man blir lukket ind, og man gider gøre noget for det(være mindre doven end mig) så er en ing. uddannelse ikke så svær igen, og tager man en diplom linie, så er det rent mundlige eksamener fra 3 sem af ;) og derved rent leg.

--
VH
Lars Molnit

Du inkluderer ellers _alt_ i et hæsligt bundcitat. Prøv at kigge på de øvrige indlæg her i tråden... Du er lidt udenfor...

--
Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen

Hvis jeg er set så bukker og unskylder jeg.

Reply to
Erik Rasmussen