UBLOX GPS moduler

Hej gruppe. En god bekendt har foræret mig en håndfuld GPS moduler som
var kasseret i produktion (de er spritnye)

Der er tale om UBLOX TIM-LC og TIM-4F moduler. De ser fysisk ens ud, og
de sidder også i samme produkt.

Nå jeg søger efter datablad på TIM-LC, dukker dette her op
http://kortlink.dk/nalresearch/95ys

Der er forskellige varianter, en TIM -LC, -LF, & -LP.

Nogen er til 3,3V drift, andre til 5, nogen har 2 serielporte, indbygget
LNA osv.

Anyway, jeg har fundet ud af hvad min TIM-LC "kan" udfra databladet.

Men google er ikke behjælpelig med datablad på TIM-4F...

Jeg kan finde henvisninger til en TIM-4H hér
http://kortlink.dk/alphamicro/95yt

Nogen herinde der kan kaste lys over sagen ? Jeg vil gerne vide hvilken
af dem jeg skal lægge print ud til - footprint er dog ens, men det er
ikke alle pad's der er i brug på de forskellige modeller :-)

// Per.

Site Timeline