Ub?

Har lige strikket Elektors FET RIAA sammen (Januar 2004 bladet), og skal
til at justere den ind. Der er et par punkter i diagrammet som skal
trimmes til Ub/2 - skal jeg antage at det er forsyningsspænding/2? Det
var min umiddelbare tanke, men den lyder knap så godt der (for at sige
det mildt).

Mvh Jens

Re: Ub?
Hej Jens,

Har ikke det blad, så det kan være at jeg er i skoven :) men normalt
står Ub for U_basis (altså basisspændingen på en eller anden
transistor).

(Hvis du kan maile et scan af artiklen kan jeg bedre hjælpe, men ellers
dukker der nok en op der har bladet :)

--
Venlig hilsen, Søren
Re: Ub?

Interessant! Jeg prøver at se om jeg kan scanne diagrammet/artiklen og
smide det i dk.binaer

Mvh Jens

Re: Ub?

Min scanner virker desværre ikke... Håber der er en anden der kan
hjælpe, enten med svaret eller måske være så venlig at smide et scan
af artiklen.

Mvh Jens

Site Timeline