Tyverialarm montørkode

Hej.

Jeg har fået en gammel tyverialarm (CTC-922) som jeg godt vil eksperimentere
lidt med, Jeg har også gættet brugerkoden (slidte taster;-)
Jeg er ikke interesseret i at alarmen ringer til Falck, men kunne godt tænke
mig at den ringede eller SMS'ede til min egen mobiltelefon  men jeg kan kun
finde en brugermanual, og der står ikke noget om hvodan dette ændres.  Jeg
kan komme frem til at alarmen spørger om en montør-kode (6 cifret) kode. Den
kender jeg jo ikke og kan heller ikke finde noget på nettet om dette.  Kan
jeg evt lave en "master-reset". og lave en ny-installation.
Kan jeg i yderste nødstilfælde lave en linieemulator (den melder liniefejl)
og dialer som ringer til et af mig bestemt nummer eller er alarmen så
intelligent at den kommunikerer "intelligent" med Falck.

Er postet i .
dk.teknik.el og dk.teknik.elektronik

Henvis gerne til mere relevant forum ;-)

mvh
JBH

Re: Tyverialarm montørkode

Det er godt nok et skud i tågen , men måske du kan bruge det .
CTC911 skulle være næsten identisk med CTC922
der findes en manual her , men den er på Spansk
men før du bliver slået helt ud, så kan det altså være at du kan finde nogle
coder til et og andet......  He He
http://www.protection-maison.com/pdf/C911C_manuel.pdf
Ved hurtig gennemgang af PDF'en, tro jeg du kan bruge
den sidste side til en master reset,  "Procedure de rearmement".

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Re: Tyverialarm montørkode

Takker for svar.

Master reset ændrer brugerkoden til 1234 og annulerer diverse
brugerindstillinger, men alarmen har stadig dansk menu og spørger til
montørkode, så noget tyder på den er "branded" til Falck, og dermed mest er
egnet til at lukke op og ski.. i :-(

mvh
JBH

Site Timeline