Tyverialarm kan ikke frakobles

Hej i gruppen.

Alarmen på min SVX vil ikke slå fra mere.
Min far, som har lånt bilen ringede  og brokkede sig over, at han måtte
"nørkle" 10 minutter for at slå den fra.

Jeg poster et billeder i dk.binær.motor hvor man kan se "lusen'" til at
frakoble med, samt konsollen man sætter den i.

Der er på "lusen" tre små metaltråde, som når man sætter den i konsollen
krydser tre andre metaltråde i denne.

Jeg synes der virker som om der er kontakt, men det kan jeg naturligvis ikke
vide.

Nogen gode forslag, egentlig ville jeg helst have lortet totalt frakoblet,
men det er vel kun en biltyv der kan finde ud af det ;-))
Den slår nemlig selv til efter 5 minutter ;-(  og skal man så bøvle med den
i fem minutter inden, sååååå  ;-(((

MVH

Holten

PS denne er i går postet i dk.fritid.bil men uden nogen svar, derfor
forsøger jeg i denne gruppe.

Re: Tyverialarm kan ikke frakobles

En dygtig autoelektrikker kan pille den fra på 1 god times tid. Og jeg
kender tilfældigvis sådan en ( mig selv) *G*
Hvor i landet holder du til ?

Martin

Site Timeline