Tyske internetbutikker

I min jagt på en billig Weller loddestation kom jeg i tanke om at købe den i
tyskland og har fundet et udvalg af forretninger der handler med elektronik
og løsdele over nettet. Der er temmelig meget at spare på en fx. WS51 i
tyskland (små 1000kr!) i forhold til priser i DK.

http://www.pewa.de /
http://www.conrad.de /
http://www.reichelt.de /
http://www.segor.de /

Er der nogen der kender flere, eller har rimelige friske erfaringer med
ovenstående? der er kun en enkelt så vidt jeg kan se (Pewa) der tager imod
VISA, Segor tager Paypal.

--
vh. Peter Andersen
www.mespilus.dk

Re: Tyske internetbutikker

    www.conrad.de er fin fin... jeg bestile pr. efterkrav via DHL hos dem,
pakken kom i dag... de krævede ikke penge ind ;) kanon service.

    Men jeg betaler naturlighvis når de rykker på det efter DHL opdager de
har lavet en fejl. Da Conrad.de er rigtig god med deres service(ja, der
kan danske webshops lære en del).

--
VH
Lars Molnit

Jeg har tidligere handlet hos Conrad (de øvrige kender jer ikke).
Du kan betale med Visa i deres internationale e-shop, som du finder på
http://www.int.conrad.com

Site Timeline