Tykfilm: audio forstærker

Hej,

Jeg har en forstærker liggende på bordet, opbygget omkring bla.
MTD20(N/P)06.
Den virker egentlig ganske glimrende og har en udgangseffekt på 35-40W.
Det er
en mono-forstærker, men designet er egentlig udemærket og jeg vil derfor
igang
med at lave endnu en, hvor der blot sidder to forstærkere på et enkelt
substrat.
MEN, jeg kan ikke finde MTD'erne mere - de er udgået så vidt jeg kan
forstå.
Er der nogen der ved hvor de kan skaffes? Evt. en SMD erstatning, hvis de
ikke
er til at finde.

Jonas Jalling

Re: Tykfilm: audio forstærker

Hvad med Sanken og Sanyo dem findes der et hav af .

--
Med særlig venlig hilsen
Michael Meidahl Jensen

Pas på med Sanyo og især Sanken. De fleste transistorer er kopier der aldrig
har set fabrikkerne, og der er tale om dårlige kopier.

Benny

Site Timeline