Tv slukker efter 5sek

Jeg sidder har med en vens gamle JVC fjernsyn, som har fået en lidt "træls"
feature: Den slukker ca 5 sek efter den bliver tændt. Er der nogen der har
erfaring med hvad problemet kan skyldes?
Har ikke fået det åbnet endnu, men kan det være dårlige/gamle lytter eller
en løs lodning?

--
Hilsen Mikkel
------

PS der er en JVC AV-29TS2EN

--
Hilsen Mikkel
------

Vertikal-IC defekt + evt. div. sikringsmodstande.

Formentlig en AN7xxx på køleprofil.

Re: Tv slukker efter 5sek

Kan det passe at det er en LA7845N ?

Re: Tv slukker efter 5sek

Ja.

mvh.

Jan Rasmussen - nu også i en kortfattet udgave

Re: Tv slukker efter 5sek

Okay, tak.

Nogen der hved hvor jeg kan finde sådan en? Er det nogle særlige tv part
sider? Er der en anden jeg kan bruge istedet?

Hilsen Mikkel

Re: Tv slukker efter 5sek
On Sun, 12 Jun 2005 20:47:32 +0200, "Mikkel Lund"

Ja, det er den. Formentlig død af løse forbindelser omkring den.

Re: Tv slukker efter 5sek

Klip

 > --
 > Jeg kan virkelig ikke se, hvad det skulle betyde, at forbinde en 0,1
   > mm X 1 mm tin-fyldt kobberbane i ét apparat med en anden 0,1 mm X 1
mm
 > tinfyldt kobberbane i et andet apparat, via et sølvbelagt 4 mm2
 > polafhængigt højteknologisk kulfiberinfiltreret kabel til et
 > astronomisk beløb.
 >
 > Tro flytter ikke bjerge. Tro flytter kroner.

Du fortsætter tilsyneladende med at skrive som _du_ selv synes er rigtigt.

Overvej at ændre din dårlige vane.

FUT: dk.admin.netikette

Mvh. Jørgen

Re: Tv slukker efter 5sek
On Mon, 13 Jun 2005 20:20:11 +0200, Jørgen Rasmussen

Ja. Så er vi to.

Er du specielt fatsvag?

Up yours.

Re: Tv slukker efter 5sek

Det var lige det jeg tænkte, godt ord igen Ole.

--
Hilsen Mikkel
------

Du forventer vel ikke at han skriver det han selv synes er forkert ???

;-)

/carsten

Site Timeline