TV på computerskærm?

Hejsa

Jeg har fået en 19" PC-fladskærm til overs!!! Kan man få en "dimmer", så
man kan bruge den som TV - altså sætte det almindelige antennestik til!
Det må gerne være en dimmer der kan styres med fjernbetjening!

Jeg har kigget lidt på DVB modtagere, men dem jeg har fundet har kun
SCART tilslutning - jeg skal bruge DVI eller VGA!!!

--
Søren Bay - http://www.flyingfish.dk
Modeltog, IT-udstyr og meget andet til salg - http://shop.flyingfish.dk

Hvad med sådan en her:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID12%0229

Mvh
Benjamin

Re: TV på computerskærm?
On Fri, 9 Feb 2007 11:42:57 +0100, "Laziter [9440]"

  wow det var dyrt.
Vh Per

Re: TV på computerskærm?

Jooo, men det var måske lidt mere end den plovmand jeg satsede på :-)

--
Søren Bay - http://www.flyingfish.dk
Modeltog, IT-udstyr og meget andet til salg - http://shop.flyingfish.dk
Re: TV på computerskærm?

Hehe ok, ja så må jeg melde pas.
Jeg kan kun anbefale den box jeg linkede til med god samvittighed, jeg har
set andre og billigere men med tilsvarende dårligere billedkvalitet.

Mvh
Benjamin

Re: TV på computerskærm?

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID63%294
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID25%7308

Hvis du kan leve med at computeren skal stå tændt når du vil se TV kan du
dog benytte et kort til at putte i computeren istedet!

Brian

Re: TV på computerskærm?

http://www.sandberg.dk/product.aspx?id13%4-01

Site Timeline