TV-out og tv kabel - 9 pins

Jeg har et tv out på mit grafikkort (Asus GeForce 8800 GT ) som jeg
gerne vil have tilslutte 3 Phono stik på mit TV ( gul,hvid.rød)
Stikket i mit grafikkort har 9 ben hvor det øverste og nederste stik
er  rektangulærer og 7  i midten ( 4 og 3 pins ) er små og runde - kan
sådan en ledning fåes , gerne på 10 meter, eller en lille kort
mellemledning hvoraf de 3 phonostik er hunstik så jeg kan sætte en
forlænger efter ?

Med venlig hilsen

S. Mik.

Re: TV-out og tv kabel - 9 pins

Hvad fulgte der med kortet?
http://www.tweaktown.com/reviews/1228/asus_geforce_8800gt_512mb_graphics_card/index2.html

Ser stikkene sådan her ud?
http://c1.neweggimages.com/NeweggImage/productimage/14-121-224-03.jpg

Vær opmærksom på at det måske slet ike er muligt at lave om til
"rød/hvid/gul signal", da det kun er composite video og lyd. Lyd får du
næppe ud af grafikkortet som analogt.

Re: TV-out og tv kabel - 9 pins
http://www.tweaktown.com/reviews/1228/asus_geforce_8800gt_512mb_graphics_card/index2.html

Ja det er nøjagtig det jeg har, dog fik jeg ikke de viste kabler med -
Hvordan får jeg det til at passe sammen med de gul,rød,hvid stik jeg har
på min TV ?

Re: TV-out og tv kabel - 9 pins

Ved at hos en ASUS forhandler at købe den rigtige ledning så du får
composite out på dit stik 8hvis det kan lade sig gøre) og sået kabel, så
du kan få lyd med fra dit lydkort.

Hvad tv har du?

Re: TV-out og tv kabel - 9 pins
On 28 Jun., 22:52, "Klaus D. Mikkelsen"

B&O 9000 Tror jeg det hedder - der er desvE6%rre ikke sE5% mange stik
bagpE5% - 2 x scart - noget der ligner et video-s stik og sE5% 3 phonostik
pE5% fronten

Re: TV-out og tv kabel - 9 pins
On 28 Jun., 22:52, "Klaus D. Mikkelsen"

Det stik/ledning med rF8%d, grF8%n, blE5%, hvordan kan det anvendes ?

Re: TV-out og tv kabel - 9 pins

Component video.