TV'et slukker af sig selv

Hej NG

Vort fjernsyn er begyndt at opføre sig underligt her i sommerheden. Man
tænder manualt - der går 5 min. - og det går selv i standby- Så kan det ikke
styres med fj.betj.

Billedet, under de 5 min. det kører, er stadig meget flot. Det er jo en 32"
Philips 100 Hz bredformat. Men hvad skyldes det, og kan det udbedres?

vh
Michael

Re: TV'et slukker af sig selv

Modelnummer på TV'et kunne hjælpe lidt :)

Re: TV'et slukker af sig selv
PHILIPS 32PW9503/12

Symptomet: apparatet slukket af sig selv efter 5-10 min. og "IR-modtager
øjet" blinker konstant.., men kan ikke tændes igen