tv der slukker selv

hej i ng
mit jvc tv har begyndt at opføre sig mærkligt der kommer grøn skærm i et
sek så bliver det sort når jeg så slukker på afbryderknappen og og
tænder igen så virker det igen nogen gange i et par min og nogle gange i
flere dage uden det sker , er der nogen der har et bud på hvad det kan
være
mvh will

Re: tv der slukker selv
Hej!

Typenummer? AV-29BD3EN? I så fald er billedrøret defekt med 99% sandsynlighed :(

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: tv der slukker selv
så er det godt jeg lige fandt købebeviset er købt den 26-04-04
will

Re: tv der slukker selv
Hej!

Afsted, afsted! Havde jeg ret med modelnummeret...?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: tv der slukker selv
model nr.AV28GH1SUF