TV billeder og solskinsvejr

Hejsa,
Jeg skal have købt et fladskærms 17/19" TV, som kan bruges i en
båd, dvs. at billederne gerne må kunne ses i solskinsvejr
omend dog ikke i direkte solskin.
Det skal fungere som både TV med tuner og mod min PC.
Kan nogen anbefale mig et sådant TV.

I diverse brocurer har jeg set at man har noget der kaldes lysstyrke.
f. eks. 400CD
er dette tal godt eller dårligt, hvad bør det være til en godt billed?
og kontrast f. eks. 350:1
er disse tal gode eller dårlige, hvad bør det være til en godt billed?
og vinkel f. eks. 140 HORISONTAL og 120 VERTICAL
er disse tal gode eller dårlige, hvad bør de være?

og har tallene noget at gøre med om billederne kan ses i sollys?

--
Venlig hilsen Søren

Site Timeline