TV antenne

Hej gruppe.

Jeg bor på landet og har antenner på taget. Jeg har skiftet DR1 antenne samt fordelerboksen på antennen. (begge defekte) Signalet er meget dårligt. (Sne på skærmen) ( TV2 er OK.) Kan jeg have forbyttet indgang B1 og B 3 ?? Vil det have nogen betydning for signalet, hvis de er forbyttet ?

mvh. Niels

Reply to
Niels

Niels skriver:

Hvad var der sket ?

Ja

Ja, i høj grad. Du vil dæmpe signalet meget.

Jeg laver lige en "follow up" til news:dk.teknik.tv+video, så svar på mit indlæg havner der. Det er mere relevant og der sidder flere med antenneerfaring i den gruppe end her :-)