TV antenne

Hej gruppe.

Jeg bor på landet og har antenner på taget.
 Jeg har skiftet DR1 antenne samt fordelerboksen på antennen. (begge
defekte)
 Signalet er meget dårligt. (Sne på skærmen)  ( TV2 er OK.)
 Kan jeg have forbyttet indgang  B1 og B 3  ??
Vil det have nogen betydning for signalet, hvis de er forbyttet ?

mvh. Niels

Re: TV antenne

Hvad var der sket ?

Ja

Ja, i høj grad.
Du vil dæmpe signalet meget.

Jeg laver lige en "follow up" til news:dk.teknik.tv+video, så svar på
mit indlæg havner der. Det er mere relevant og der sidder flere med
antenneerfaring i den gruppe end her :-)