TSOP40 til DIP adaptor ?

Hej gruppe.

Jeg har brug for at flashe en TSOP40 kreds om, en M50FW016 standard PC
BIOS chip.

Jeg har en prof. programmer, Topmax http://kortlink.dk/eetools/a39z

Der findes en adaptor til TSOP40 kredse men de koster kassen
http://kortlink.dk/eetools/a3a2

Er der nogen her der har leget med den slags, og kan udtale sig om,
hvorledes at TSOP40 kredsen er forbundet med DIP soklen ? Er det mon
"bare" 1:1 ?

Jeg har planlagt at røre et adaptorprint sammen ASAP så jeg kan komme
igang, men jeg er sku usikker på forbindelserne...

Der er selvf. ikke noget diagram på siden over adaptoren, selvom at der
faktisk er et menupunkt til netop dette.

Har du info, så råb op!

// Per.

Re: TSOP40 til DIP adaptor ?
Måske kan du bruge en af dem her
http://www.sivava.com/Adapter_TSOP-VSOP.html

Re: TSOP40 til DIP adaptor ?
Kig også her:

http://www.batronix.com/shop/adapter/index.html

Glenn

Re: TSOP40 til DIP adaptor ?

Per's udgangspunkt var, at en adapter til 135$ er for dyr. Dem, du
henviser til er endnu dyrere ;-)

Bo //

Re: TSOP40 til DIP adaptor ?

Jeps, og ikke nær så sjovt som at lave selv.

Jeg fik rørt et print sammen, og resultatet ses her:

http://gallery.zapro.dk/index.php?album=Technical%20%28Teknik%29/TSOP40

Jeg skal bare lige have tid til at se om min EEprom læser så vil kendes
ved kredsen ;-)

// Per.

Re: TSOP40 til DIP adaptor ?

Hej Per,

Hvad bruger du til at fræse dine print? eller tager jeg fejl?

Mvh Jonas

Re: TSOP40 til DIP adaptor ?
Det er fræst med sådan en her:

https://labitat.dk/wiki/Protomat_C60

Dejligt med adgang til sådan én.

Vi arbejder også på at få vores gennemplettingsanlæg op at stå:

https://labitat.dk/wiki/Minicontac_II
OBS: Manden på billedet følger ikke med.

// Per.

Re: TSOP40 til DIP adaptor ?

UPS :-)

Site Timeline