Tryk på forplader

Der har tit her i gruppen været talt op nem og billig tryk på
forplader. Jeg faldt lige over en lilli artikel der beskriver en
nem metode. Jeg har ikke prøvet den endnu, men det vil
jeg nok gøre engang i fremtiden. Hvis andre prøver den
vil det være rart med lidt feedback her i gruppen.

http://www.sandcastle.dk/Artikler/DIY%20Front%20Panel%20Foils.pdf

Re: Tryk på forplader

Hej Max!
Jeg har kigget pE5% denne metode, men fortrE6%kker fortsat at bruge
blE6%kprinter pE5% fotopapir, og laminere. Det bedste resultat for
pE5%sE6%tning er spray lim, men kontaktlim og evt. cellulose lim er ogsE5%
udmE6%rket.

M.v.h.

BF8%rge .

Re: Tryk på forplader
Hej Børge

Ja, den viste metode ser også for nem ud, så den er måske ikke
helt så god som man kan ønske sig.

Fotopapir og laminering lyder også godt.

Men jeg bruger nu selv selvklæbende polyester etiketplast fra Avery
printet i en laserprinter, det er temlig holdbart.
De kan så se sådan ud:

http://www.sandcastle.dk/Billeder/Front.jpg

Re: Tryk på forplader

Hej igen Max!

Nydeligt, sE5% har du sikkert plexiglas foran.
.
M.v.h.

BF8%rge

Re: Tryk på forplader
Hej Børge

Nej, det er ikke nødvendig.

Re: Tryk på forplader

Det er nu ikke min erfaring.
Jeg bruger også polyester etiketplast fra Avery printet i en laserprinter,
men jeg syntes nu ikke der skal ret meget til før man ridser eller skraber
teksten af. Har på et tidspunkt brugt metoden til et produkt, der kun skulle
produceres i lille styktal. Det er den i hvert fald ikke egent til, de
produkter der sidder ude hos kunderne ser ganske forfærdentlige ud efter
kort tid.

Ja, det er mig der flere gange har efterlyst en metode til at printe direkte
på små plastbokse, som alternativ til silketryk. Det tætteste jeg er kommet
ern pirnter til lasermærkning, de er desværre temmelig kostbare. Roder i
øjeblikket med ideen om at montere en laser på min lille CNS-fræser :o)

Site Timeline