Tryk- og temperaturfølere...

Hejsa,

Jeg mangler en trykføler der kan måle fra -1 til 2bar (1.5bar kan gå).
Derudover mangler jeg et par temperaturfølere. De skal sidde i indsugningen
på en bil, den ene umiddelbart lige efter en turbo'en. Jeg kender desværre
ikke temperaturen her. Der skal også sidde en efter intercooleren, hvor
temperaturen gerne skulle være betydeligt lavere.
Idéen er at det skal kobles til en Atmel kreds, så ideelt skal
udgangsspændingen 0-5v for hhv -1 til 2bar og 0-200(?)grader C.
Hvor finder jeg sådan et par følere? Kan de evt reddes fra noget andet grej
der ligger og flyder på 'lossen'?

På forhånd tak for hjælpen!

Site Timeline