Trimmepotentiometer til chassis-montage

Hej NG

Ved i hvor man kan få et trimmepotentiometer til chassis-montage - og gerne
med låsning?

http://www.operaaudio.de
Tag et kig på ovenstående side. Bag de to rør øverst - der er sådanne
potentiometre jeg er på udkig efter.
Skal også selv bruge dem til bias justering til en rør-forstærker :)
Gør ikke noget det ikke lige er dem, men jeg vil sætte pris på at de også
kan låses så de ikke uforvarende ændres, hvilket jo kan være skadeligt for
rørene.

Har dog ikke endnu ikke været en tur forbi Brinck, da det er lidt af en
omvej for mig og mange gange har de kun de mest alm. ting :o)

Mvh
Morten

Re: Trimmepotentiometer til chassis-montage

Jeg kender ikke lige de to der

Okay
Jeg kender til gengæld almindelige 10 torns potmetre, med skalaknapper,
så der er udlæsning i 1/100 del justering og med lås.

Re: Trimmepotentiometer til chassis-montage

Dem synes jeg ikke lige jeg kender eller jeg synes ikke lige umiddelbart.
Har du ikke et link til billede af dem?
Hvor meget fylder de?
Og hvor fås de? (Brinck?)

Mvh