Triax TD 460 antenne dåse

Hej,

Jeg er flyttet ind i et ældre hus som har en Triax TD460 antenne dåse. Den er ca. 8*8 cm. Jeg mangler et låg til den! Hvor kan jeg købe sådan et? Farven er vel nærmest et sted mellem hvid og gul !!

Hjælp søges, evt. gerne med en link.

TAK

Reply to
news.tele.dk

[...]

Kan låget fra en almindelig billig membrandåse passe?

Billeder?

- Lars

Reply to
Lars Kristensen

TD460? du mener vel TD260? er den kvadratisk?

Reply to
Bjarke Hansen

Hej,

Der står TD 460 på den, og JA den er kvadratisk

"Bjarke Hansen" skrev i en meddelelse news:J0HPf.102$ snipped-for-privacy@news.getnet.dk...

Reply to
Peter Jensen