Triax TD 460 antenne dåse

Hej,

Jeg er flyttet ind i et ældre hus som har en Triax TD460 antenne dåse. Den
er ca. 8*8 cm. Jeg mangler et låg til den! Hvor kan jeg købe sådan et?
Farven er vel nærmest et sted mellem hvid og gul !!

Hjælp søges, evt. gerne med en link.

TAK

Re: Triax TD 460 antenne dåse
[...]

Kan låget fra en almindelig billig membrandåse passe?

Billeder?

- Lars

Re: Triax TD 460 antenne dåse

TD460? du mener vel TD260? er den kvadratisk?

Re: Triax TD 460 antenne dåse
Hej,

Der står TD 460 på den, og JA den er kvadratisk