Transistor type i defekt motor kontrol?

Jeg har en defekt motor kontroller til en fjernstyret bil, kontrolleren
hedder "FET kontroller" og er blå.

Der sidder en grøn transistor som formentlig er driver eller lign, jeg har
intet diagram... Denne transistor er flækket og helt sort, det er derfor
umuligt at aflæse hvilken type det er, den er i et TO225AA hus, nogen der
ved hvilken type det er?
Jeg tror nemlig at kontrolleren nok skal virke igen, da det ser ud til at
være flere manglende lodninger på printet der kan være årsagen til brænden,
så jeg mangler bare transistor typen, er der nogen ideer fra jer?

MVH

Lars

Site Timeline