Transistor mærket 115

Hej NG!
Jeg er stadig ved at forøge at få min Beocenter 2200 til at spille i begge
kanaler. Den spiller ikke i den ene.
Jeg fald over en lille transistor som er mærket med teksten 115
Den sidder i på forstærker printet (udgangstrinnet).
Hvad hedder den eller i "normal" nummerering?
mvh PP

---
Re: Transistor mærket 115

Før eller  efter udgangsforstærkerne ?
Der sidder 2 elektrolytter i signalvejen, de har det med at blive dårlige.
De sidder desværre placeret i "låget" på det store print i højre side og man
skal løsne en del for at komme til dem. Jeg kan ikke lige huske pos.nr. men
ofte kan man se at de har lækket.

mvh
JBH

Re: Transistor mærket 115
Den der transistor sidder på det "lille" print hvor begge de 2 store Udgangs
kredse sidder.
Men som jeg ser det sidder den stadig i signalvejen

Det lyder spændende. Jeg vil prøv se om jeg kan finde dem.
Tak for dit tip.
Mvh PP

---
Re: Transistor mærket 115

Er det det print som er aller neders? Jeg har lige haft den skilt ad og
skiftet 2 dårlige lytter på det. Det hjalp desværre ikke. Så jeg må kigge
bedre efter.....

---