Transistor eller ligende med skriften Z9S A117

Dimsen er fra ST med påskriften Z9S og under det A117.
Er der nogle der kan hjælpe med data blad. Mener der på et tidspunkt, var en
link til en database over påskriften på SMD komponenter. Den sidder i en
vaskemaskine, som selvfølgelig er gået i udu.

På forhånd tak.

Ole Nielsen

Re: Transistor eller ligende med skriften Z9S A117
en

Der er en SMD "bog" her:

http://www.marsport.demon.co.uk/smd/mainframe.htm

mvh
JBH

Re: Transistor eller ligende med skriften Z9S A117
2SA1117 er mit gæt
mvh MIC

---
Re: Transistor eller ligende med skriften Z9S A117

Og jeg gætter på det er en Triac af en art :-)

http://www.forum.electronicwerkstatt.de/phpBB/topic10367_f30_bxtopic_timexDE
SC_by5_bz120_bs0.html

mvh
JBH

Re: Transistor eller ligende med skriften Z9S A117

http://www.forum.electronicwerkstatt.de/phpBB/topic10367_f30_bxtopic_timexDE

Z 0109 SN

http://www.st.com/stonline/bin/hilite.exe?file=/stonline/books/ascii/docs/74
74.htm&words=TRIAC

Re: Transistor eller ligende med skriften Z9S A117
Tak for hjælpen, jeg er da kommet lidt videre.
Men jeg må nok ringe til deres service værksted idag.

Hygge

ON

en

Re: Transistor eller ligende med skriften Z9S A117

Du kan da bare klistre en alm. triac med tilsvarende elektriske data, bag på
printet. Det gjorde jeg da Triacèn til blæsermotoren i opvaskemaskinen stod
af.

mvh
JBH

Re: Transistor eller ligende med skriften Z9S A117
Jeg har bestilt et nyt print fra leverandøren, som jeg måtte slippe 1000kr.
for.
Jeg har dog på fornemmelsen, at det er lidt mere end bare en triac. Har
kikket lidt på ST's AC switche, og det minder mere om sådan en. Men helt
sikker er jeg ikke, da jeg ikke kan finde det præcise type nr.

Takker

ON

stod

Site Timeline