Transistor BUL39D erstatning

Hej, jeg har forsøgt at finde et sted hvor subjekt kan købes. Det har
jeg ikke kunnet, så nu leder jeg efter et sted på nettet, hvor jeg kan
slå transistor navne op og finde erstatninger.
Er der nogen her som kender et sådant sted og evt. en erstatning for
BUL39D, som er til styring af halogen lamper (lysstyrke).

mvh. Keld

Re: Transistor BUL39D erstatning

Hej Keld

Den kan købes hos http://www.elektronik-lavpris.dk
Databladet kan du finde her
http://www.st.com/stonline/books/pdf/docs/5660.pdf

Mvh.
Niels

Re: Transistor BUL39D erstatning
Hm! - Der havde jeg faktisk kigget, var bare ikke kreativ nok i min
søgning. søgte kun på bul 39d, men da du påstod at de havde den, blev
jeg lidt mere kreativ og fik søgt på bul39d (uden mellemrum).
Tak for hjælpen.
mvh. Keld

Site Timeline