transistor

jeg skal bruge en npn 2n3904 hvor jeg en ?????
eller kan en anden bruges ????

Re: transistor
Hej!

Det kommer jo helt an på hvad den skal bruges _til_.

Du må nok hellere komme med nogle hints!

--
Mvh, Kim Voss Schrader (fortsat skribent i dk.fritid.kaffeklub.bil)

Privat radiosamling sælges, giv et bud pr. mail! Befinder sig på Sjælland.
Re: transistor
ok jeg laver det om til hvor kan jeg/finde købe en?????

Re: transistor

Telmo

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: transistor
Hej JP

Det er en helt almindelig 60V transistor, erstat den med BC182,
BC174, BC546, 2N2222 eller hvad du nu har i skuffen.

Hvis du vil købe den så http://www.el-supply.dk varenr: 302N3904