Transient Supressor Diode ???

Hej!

Jeg har problemer med brum i en stor ringkerne, og har set pE5% LCD
audio's DC-fE6%lde, men jeg kan ikke rigtig bruge deres sE6%t, da jeg
skal indbygge det i et andet print jeg alligevel skal lave.

LC Audio's konstruktion ser ud som fF8%lger:
http://www.lcaudio.dk/images/dcfilterdia.gif

Jeg skal bruge den bipolare transorber.

Jeg ved godt, at dette spF8%rgsmE5%l er blevet stillet fF8%r, da en
skribent ikke kunne finde en sE5%dan komponent jvf.:
http://www.gatago.com/dk/teknik/elektronik/24353059.html

Der henvises til elfa, som kun har fE5% typer i programmet, og med meget
hF8%jere spE6%nding. det laveste jeg umiddelbart kan finde hos Farnell og
RS er 5-5.5V og opefter.

HVOR bestiller jeg sE5%dan en fyr henne ? Der mE5% vE6%re nogen der har
sE5%dan nogen i programmet. Aanielsen og Brinck er prF8%vet...

MVH, Per Jensen.

Re: Transient Supressor Diode ???

Du bruger to unipolære koblet i serie.

Bo //

Re: Transient Supressor Diode ???
Hej Per

Kik på den her, der indgår ingen sære stumper

http://home.swipnet.se/~w-50719/hifi/dct01 /