Transformer/Converter der kan levere 120V / 0,42A ved 60Hz ? - Page 2

Re: Transformer/Converter der kan levere 120V / 0,42A ved 60Hz ?

Jeg har da en 220 -> 110 Volt trafo liggende. Skriv, hvis du er
interesseret.

... men 0,42 A ved 120 Volt er kun godt 50 Watt. Det er ikke meget til
et varmelegme.

--
Benny

Re: Transformer/Converter der kan levere 120V / 0,42A ved 60Hz ?
det hedder så vidt jeg ved et glatte-jern... (spurgte lige kæresten) :-)

nu er det jo ikke 20 L vand der skal koges på 5 min... :-)

Rasmus
Re: Transformer/Converter der kan levere 120V / 0,42A ved 60Hz ?
ups..glemte lige spørgsmålet: Hvor kan man købe sådan en
transformer/converter online?

Re: Transformer/Converter der kan levere 120V / 0,42A ved 60Hz ?

Det bliver nok svært at finde, men hvis du kan bruge 50Hz istedet, så er
det let at finde.

De fleste forretninger på denne liste har sådan en transformer:
http://www.miscel.dk/ElectronicShops.html

Re: Transformer/Converter der kan levere 120V / 0,42A ved 60Hz ?

Kan det overhovedet betale sig, glattejern kan købes for under 100 kr.

Hilsen Aksel

Re: Transformer/Converter der kan levere 120V / 0,42A ved 60Hz ?

det er til en frisør salon.. altså ikke et eller andet billigt platic
skrammel...
vi ved jo heller ikke om det kan noget specielt...
men du kan da ikke sammenligne noget der skal bruges i hjemmet engang i
mellem og så noget udstyr der skal bruges hver dag mange gange om dagen...
det er jo heller ikke en alm. saks til 55 kr. frisøren står med vel...

Rasmus