tranistor butw92

hej jeg mangler 2 stk transistorer af typen butw92, har prøvet google men
syntes ikke at kunne finde nogle steder at de solgte dem, nogle der kender
et sted

på forhånd tak

jan

Re: tranistor butw92

Ring til Århus Radio Lager
http://www.aarhus-radio-lager.dk /
AARHUS RADIO LAGER A/S
SINTRUPVEJ 26 · POSTBOKS 1550
8220 BRABRAND
TLF. 86 24 64 22

Re: tranistor butw92
On Mon, 8 Nov 2004 23:24:16 +0100, "jan pedersen"

ELFA.

Og husk at reparere for årsagen til at de gik i stykker, går ud fra at
det er et lille induktionskomfur.
--
[* -dk.admin]
=-50 From {\bJesper G. Poulsen\b} #En støjsender, et brokhoved.

Re: tranistor butw92

det var godt gætte, jeg regner med det er dem der er stået af,
for når jeg sætte strøm på virker at det andet fint nok, men der kommer
ingen effekt til kogepladerne.

Eller har du en anden ide til hvad det kan være????

jan pedersen

Site Timeline