Trailer/nummerplade stik

Hej Nyhedsgruppe

Jeg har har sådan en nummerplade, som man hænger ud over cyklen når man skal transportere en cykel bag på en bil. Jeg er i midlertidig kommet til at hive ledningen ud af stikket, og når jeg vil samle det igen, så ved jeg ikke hvilke farver der hører til hvilke "pins"

Mit problem kan ses på:

Håber at der er nogen der kan hjælpe Mvh Thomas

Reply to
Thomas Korsgaard

-> "Diverse Oplysn."

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Standart farverne er som følger: Gul L Venstre blink Grøn R Højre blink Brun 58R Højre lys Sort 58L Venstre lys Rød 54 Stoplys Hvid 31 Stel Blå 54G Disponibel

Mvh Martin

"vi klarer det umulige med det samme, mirakler, kort ventetid"

Reply to
Martin