"trække" et x-tal ned i freq. ? - Page 2

Re: "trække" et x-tal ned i freq. ?

Hej Ebbe
Hvis ikke du har kontaktet oz6kh Villy eller oz9va Arne endnu, skulle du
prøve det.
Ikke at de har xtaller, men de kender måske en udvej...
Se deres kontaktinfo på http://www.qsl.net/oz7fox

Det med en 80m er man fx lige kommet igang med i Thy http://ardf.oz5thy.dk /
Og er i øvrigt bygget sendere, af oz1fsm Allan, der sender på både 80 og
160m, så begge typer modtagere kan bruges.

 Det er rigtigt der burde ligge x-taller flere steder i landet, fx i Holbæk
området blev der begyndt på 10 modtagere,
jeg tror at ihvertfald 3-4 stykker aldrig blev brugt, og 4 andre ligger nok
på en hylde i samler støv..
Mine 2 kommer dog i brug på sommerlejren ;-)
vy 73 de oz1fhu Preben

Re: "trække" et x-tal ned i freq. ?

Hej Preben.

Tak for info. Jeg har da jævnlig kontakt med Villy. Ser ham i Esbjerg, når
der er jagter i Marbæk plantage, så det vil jeg prøve.
Arne ser jeg kun en gang om året, når jeg er i Rude skov :-), men Holbæk
kunne det være en idé at kontakte kan jeg forstå.

Jeg håber da ikke at 80m overtager lige med det første, da vi ikke engang er
kommet i gang i Fredericia endnu, skla først ha' "smittet" gutterne med
"rævefeber", hi.

mvh Ebbe

Site Timeline