Trådløse tyveri alarmer

Hej,

Jeg har før spurgt i .el omkring tyveri alarm, men uden meget svar :(

nu prøver jeg om der er nogle her der har gode/dårlige erfaringer med nogle,
julen nærmer sig jo.

Jeg har kigget noget på en trådløs type, men er lidt nervøs over at der ikke
er et kabel imellem.

Men jeg syntes det er svært at finde en trådet udgave med GSM til en
overkommelig pris.

Hvis nogle har erfaringer må i gerne råbe op.

Kasper

Re: Trådløse tyveri alarmer

www.lockon.dk

det er vidst det du skal bruge, jeg har selv G4S
der er ikke meget nytte i alarmer, hvis der ikke er nogen
som tjecker om din alarm er tilstede, det klarer
de normale firmaer, lockon.dk tjecker at din alarm er tilstede
og såfremt den ikke svarer efter 10min slår de alarm.

man skal ikke forvente at eks. G4S eller falck kommer og
fanger tyven, men de sikrer dit hjem af og sørger for at
tilkalde politiet og så skiftet låsen eller skiftet ruden.

udover det så kan jeg roligt anbefale de trådløse
såfremt base stationen ikke kan snakke med den
slår den også alarm og er den ved at være flad for
strømm ringer G4S til mig og spørger om det er okay at
de går ind i mit hus og skifter batterierne.

de holder nu nemt laaangtid.

Mvh
Rasmus

--
www.linuxfromscratch.dk

Re: Trådløse tyveri alarmer

Nogle typer (måske dem alle) bruger samme frekvenser som trådløst
netværk. De kan gøre det håbløst at bruge trådløst netværk (mange
huller). Så det er enten det ene eller det andet.

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews /

Re: Trådløse tyveri alarmer
De fleste trådløse alarmer checker hele tiden om der er forbindelse du til
de forskellige følere og også hvordan bateri status er så man ikke rissikere
at sensorene plusselig løber tør for strøm

Nu er dette ikke en marketings gruppe med jeg sælger f.eks dem her
http://www.centauri.dk/Alarm%20Brochure.pdf

Hvor man får en komplet set med magnet kontakt, rumføler, kontrolpanel med
GSM og fjernebtjæning, for 3895 kr inklusiv moms vel og mærket.

Men er jo lige hvad en overkommelig pris er for dig.

Re: Trådløse tyveri alarmer
Hej Kasper

Har købt efterfølgeren til G4S AIA hos:
http://www.tlc-direct.co.uk/Main_Index/Security_Menu_Index/Wireless_index/ESP_InfinitePrime/index.html#ESP_InfinitePrime_Kit

OK Service og fin pris nu hvor £'er er "lidt" nede.

/Per

Re: Trådløse tyveri alarmer

http://www.tlc-direct.co.uk/Main_Index/Security_Menu_Index/Wireless_index/ESP_InfinitePrime/index.html#ESP_InfinitePrime_Kit

Hej,

Regnede lige lidt på jeg kunne få den std.pakke + røgdetektor + gsm modem
til 4000kr, det er ok billigt.

kommer der noget på af moms/told? kan du huske forsendelsen tid/kr?

kender du til batteri levetid? ellers hvordan er funktionen i den?

har du gsm modem?, hvordan er det?

Kasper

Re: Trådløse tyveri alarmer

http://www.quicksafe.co.uk/esp-pirs.htm

 ellers hvordan er funktionen i den?

http://www.sdfirealarms.co.uk/shop/images/ds_wirelessintruder_infiniteprime =
control.pdf

Hvis det bliver for bF8%vlet at taste dig igennem opsE6%tningen, kan den
programmeres
via usb/seriel. Programmet hertil leveres med kablet. Den kan ogsE5%
programmeres via gsm
modulet.
LE6%s selv, instruktionen er i linket ovenfor.
PE5% et tidspunkt sE5% jeg en dansk instruktion pE5% nettet. PrF8%v at sF8%
ge.

mvh

ThorbjF8%rn

Re: Trådløse tyveri alarmer

Har selv sF8%gt:
http://www.elvvs.dk/pdffiles/articles/prime_web_mont.pdf

mvh
ThorbjF8%rn

Re: Trådløse tyveri alarmer
Hej Kasper

 > kommer der noget på af moms/told? kan du huske forsendelsen tid/kr?
Nej. UK er EU land, og prisen er inkl UK moms. (vist 19%, så ddr er ikke
den store forskel til DK)

 > kender du til batteri levetid? ellers hvordan er funktionen i den?
Ingen problem med detektorer endnu, efter 7 mdr.
Jeg mangler ikke noget funktionalitet.
Kan fjernbetjenes med mobilen og der er X10 home automation, som jeg
bruger til div. styringer.

 > har du gsm modem?, hvordan er det?
Ja. Se ovenfor

/Per