trådløs comp. video + audio

er her nogen, der har erfaringer med sendere til comp. video + audio.

jeg vil gerne kunne se fibernet TV pE5% mit vE6%rksted. uden at betale for
en extra box.

Re: trådløs comp. video + audio

Composite video?

"Trådløs videooverførselsting" koster en 300 kr'sseddel og opefter
(cirka). Helt godt bliver det ikke og du kan kun modtage den kanal
fibernetmodtageren er indtillet på.

Men det er da brugbart.

Re: trådløs comp. video + audio

Føtex har nogle scartdimser på tilbud lige nu ( ADK AGK eller hvad de nu
hedder), men det har de iøvrigt meget ofte.

Claus

Re: trådløs comp. video + audio
Hej martin

Hvor i verden bor du ?

Re: trådløs comp. video + audio

F8%hh i hvidovre

Re: trådløs comp. video + audio
Hej martin

Ok, det er for langt væk til at du kan prøve
at låne et sæt jeg har liggende.