trådløs ant. signal

Hej.
Vil gerne have at det signal der kommer fra den ant. pE5% loftet, sender
det trE5%dlF8%st ned til min box inden det ender i mit tv.
Er der en men lF8%sning pE5% dette.?

Mvh
Michael

Re: trådløs ant. signal
Hej Michael

Nej, du bliver nødt til at trække kabel.

Re: trådløs ant. signal
Max forklarede den 10-12-2008:

Jo, da.
Flyt antennen ned i stuen...

Birger

http://bbsorensen.dk

Re: trådløs ant. signal
Hej martin

Du kan jo så selv starte med at læse spørgsmålet.

Den link er jo en sjov kommentar.

Re: trådløs ant. signal

Ja, men den koster så meget at det er billigere at få en elektriker til
at trækek kabel rundt i hele huset.

Re: trådløs ant. signal

Den skal smides ud om et år, hvis man ikke her gjort det inden.
Man skal åbenbart være glad, hvis der både er billed og lyd.

http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid13%24&zoneid=1
Prøv at læse billedteksterne under RUM 1 og 2

Ivar Magnusson

--
Bruger du  Outlook Express?
Se her, hvad den gratis MesNews kan: