Trådløs alarm

Jeg har min båd liggende i baghaven samt diverse løsøre, og har desværre
nogle gange oplevet (for sent) langfingrede "gæster".

Hvordan kan man let/billigt få en *trådløs* alarm med eks.
magnetkontakter, infrarød lyskontakter, bevægelsessensorer etc.? Evt.
link til billigprodukter som kan anbefales. Denne kun eks. være et bud,
men rækkevidden er lige kort nok (der er 40-50 meter med line-of-sight
til
båden):http://www.boligalarmer.dk/skylink_tyverialarm_alarmpakker-c-89_47_49.html
  Dog er den lige i den dyre ende da der nok skal et par kontakter mere til.

Jeg ønsker ikke at en 130DB alarm skal gå igang hver gang nogen eks.
passerer havelågen, går ind i båden, løfter låget på opbevaringsboksen
eller er ved at stikke af med plæneklipperen, men blot en ringetone så
man hører at nu var der noget. Vi bruger naturligvis selv haven specielt
om dagen, så når en af os udløser alarmen skal det ikke opfattes som
noget panik-panik.

Site Timeline